Week 0 - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Nick Verschuur - WaarBenJij.nu Week 0 - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Nick Verschuur - WaarBenJij.nu

Week 0

Door: Nick Verschuur

Blijf op de hoogte en volg Nick

20 September 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

En dan is daar het moment dan eindelijk.. Na vele weken hard werken had ik afgelopen 2 weken lekker vakantie. In mijn gedachte zouden dit twee rustige en chillen weken worden... Maar helaas, ik wilde nog zoveel leuks doen en mensen gedag zeggen dat het een strak en scherp schema werd. Elke dag was wel volgepland met zaken die ik moest regelen voor de grote reis en de gaatjes die ik kon vinden vulde ik in met afspraken met vrienden en collega's. Alles is nu geregeld en alles zit in de koffer voor morgen. Dus morgen nog maar even genieten van mijn laatste dagje in Nederland tja en dan is daar het moment dan eindelijk... De grote reis naar het volgende avontuur! 4 maanden stage lopen op de universiteit van Sydney en daarna.. we gaan het zien! Zoals jullie van mij wellicht wel weten zal ik via deze weg jullie ongeveer per week een update geven van wat ik nou eigenlijk aan het doen ben en wat voor rare en gekke dingen ik weer tegen ga komen! Tot volgende week vanaf een ander continent!

  • 20 September 2016 - 16:56

    Hans :

    Hoi Nick, heel veel succes en plezier met je nieuwe uitdaging en maak er iets moois van. Dus oren en ogen open. Geniet ze. Groeten Hans.

  • 20 September 2016 - 17:01

    Dinphy Hilgerdenaar:

    Heel veel succes en geniet ervan.

  • 20 September 2016 - 17:26

    Anoniempje:

    Nick,

    Heel veel succes. We spreken elkaar. Zal je missen. Je kunt het he.



    Groetjes.

  • 20 September 2016 - 17:29

    Tom En Anita.:

    Nick, heel veel succes en plezier Down under! We gaan je volgen, leuk!

  • 20 September 2016 - 18:51

    Astrid :

    Nick! Ga genieten daar!

  • 20 September 2016 - 21:39

    Bart En Jolien:

    Nick, heel veel succes en plezier! Geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nick

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 15272

Voorgaande reizen:

21 September 2016 - 01 Februari 2017

Stage in Australië

30 Juli 2012 - 28 Januari 2013

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: