22-aug t/m 26-aug - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nick Verschuur - WaarBenJij.nu 22-aug t/m 26-aug - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nick Verschuur - WaarBenJij.nu

22-aug t/m 26-aug

Blijf op de hoogte en volg Nick

27 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

22t/m24 aug Deze 3 dagen waren bijna hetzelfde. Ik heb veel moeten tekenen om mijn werk, steeds was ik erg ver en dan kwam er even iemand binnenlopen die dan weer met nieuws kwam zodat ik het weer moest aanpassen. Verder krijg ik tussen al het tekenen door ook allemaal opdrachtjes zoals het verstellen van een scan of het uitkiezen van een pizza als lunch... Jaja vrijdag was het feest ze gingen pizza bestellen voor de lunch, Heerlijk!:P
Verder ben ik woensdagavond wezen eten bij mijn baas. We aten daar Bobotie... Voor mij was het van woooowww ik eet echt afrikaans, later hoorde ik dat we het ook kennen in Nederland, beetje jammer dus. Maar ondanks dat het was super lekker! Verder heeft hij mij meegenomen naar de school van zijn zoon. Oke ik wil ook naar die school! Op die school krijg je 2 uur per dag sport. Denk aan Rugby, Hockey, Waterpolo, Tennis of cricket. Ze hebben bij die school 3 Rugby Velden, 5 Tennisbanen, 1 Cricketveld en 1 zwembed:O:O Gruwelijk!
Verder heb op donderdag na het werk ben ik wat wezen drinken met wat vrienden in een italiaans cafeetje. We moesten een Spritze (of zoiets) proberen.. Nou nooit meer, wat een bende zeg geef mij maar gewoon Dubbel FriSSS:P. Daarna zijn we wat wezen eten bij een Thaj's restaurant en dat was dan weer super lekker. (Ook lekker afrikaans!)
Daarna ging ik voor het eerst terug in mijn eentje in een mini-bus. Wat is nou een mini-bus? Dat is een klein busje die als taxi bedoeld is. Je kan voor 0.60 cent instappen en uitstappen waar je wil. Ze stoppen het busje ook zo vol tot er echt helemaal niemand meer in kan.. Dus die ene keer alleen naar huis zat ik tussen 2 van mega donkere vrouwen.. Ik kon me echt niet veroeren en tja dan gaat ook nog je mobiel af......
Maar ondanks het zitten tussen deze 2 hotties, hadden ze ook echte afrikaanse muziek met een flinke bass. Jaja zo'n mini-busje dat is echt een beleving.
Verder ben ik Vrijdagavond wezen stappen in Stellenbosch. De eerste kroeg die we binnen gingen was erg verlaten en stonden maar 10 man en er werd alleen maar HIP HOP gedraaid. En het de hardste hiphop ever. Het lag ook nog aan de rand van een township dus het was een beetje ongemakkelijk daar als enige blanke. Dus we gingen gelijk door naar de stad waar we verder feesten in een cafe met een heleboel studenten. Dat was het walhalla van het stappen. Alles was goedkoop en de muziek was super dus wat wil je nog meer...
25 & 26 aug. Verder was het een rustig weekend. We hebben de bioscoop bezocht, we hebben restaurantjes bezocht en ook zeker de cafeetjes hebben we niet overgeslagen. Verder hebben we ook nog Camps Bay bezocht en hebben we genoten van de mooie Oceaan. En tussen deze activiteiten door heb ik ook nog geprobeerd om te verhuizen en eindelijk gisterenavond was het dan zover ik ben in mijn nieuwe kamer:O Ik lijk wle een prins! Ik heb een 2 persoonbed, 1 mega kast, een kaptafeltje(Altijd handig), een eigen douche met bad en toilet en zelfs een balkonnetje! Ik zeg het is goed vertoeven hiero! Alleen 1 nadeel er is geen tostiapparaat:( ik maak elke ochtend een tosti voor me zelf maarja daar gaat nu weer niet door... althans niet als het aan deze gozer ligt. Ik doe gewoon net of ik iets heb laten liggen in mijn oude room en dan neem ik gewoon stiekem dat tosti apparaat mee naar mijn nieuwe kamer:D TOPPP!
Nou ik ga maar eens aan het werk. Los Ballos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nick

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 15283

Voorgaande reizen:

21 September 2016 - 01 Februari 2017

Stage in Australië

30 Juli 2012 - 28 Januari 2013

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: