Voorbereidingen treffen voor een geweldig avontuur - Reisverslag uit Empel, Nederland van Nick Verschuur - WaarBenJij.nu Voorbereidingen treffen voor een geweldig avontuur - Reisverslag uit Empel, Nederland van Nick Verschuur - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen treffen voor een geweldig avontuur

Blijf op de hoogte en volg Nick

25 Juli 2012 | Nederland, Empel

Nog maar en half weekje en dan is het zover. Mijn stage naar Zuid-Afrika voor een half jaar!. Momenteel heb ik alles al bijna geregeld, wat een hoop rompslomp om stage te lopen zeg:O Maarja met mijn ouders rammen we dat papierwerk er zo doorheen:D
Vandaag maar is mijn koffertje ingepakt om te kijken of alles in de koffer past wat ik mee wil nemen. En verdomd van de 23 kilootjes heb ik er maar 18 benut! TOP! Dus ik zeg nog meer mee..
Nu deze laatste dagen in Nederland nog maar is lekker genieten van iedereen en met iedereen met dit mooie weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nick

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 15320

Voorgaande reizen:

21 September 2016 - 01 Februari 2017

Stage in Australië

30 Juli 2012 - 28 Januari 2013

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: