18-sept t/m 25-sept - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nick Verschuur - WaarBenJij.nu 18-sept t/m 25-sept - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nick Verschuur - WaarBenJij.nu

18-sept t/m 25-sept

Blijf op de hoogte en volg Nick

25 September 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

18-sept t/m 21 sept Deze week was een zwaar maar productief weekje. Het was flink aanpoten en vechten tegen de vermoeidheid, ik was nog steeds erg moe van het Hermanus weekend. Ik heb veel moeten tekenen achter de computer maar ook hebben een een frame moeten maken voor een machine. Ik heb inmiddels al 3 grote projecten aan mijn broek hangen, elke keer als ik de best ver ben met de ene komt er weer een andere bij! Heel pittig. Maargoed ik ga aankomende week is proberen om het eerste project af te ronden zodat deze gemaakt kan worden en dan zien we pas echt wat ik nou eigenlijk de laatste maand heb gedaan op mijn stage. Verder heb ik nog getennisst op de dinsdag en donderdag. Naja tennissen... Ik heb 10 minuten op de baan gestaan die donderdag. Ze hebben daar hardcourt en dat gaat heel slecht samen met water... Dus op de donderdag begonnen we heel fanatiek te tennissen en goed dat het ging allemachtig! Maar na 10 minuten had de weergod het alweer voor gezien en begon maar met water te gooien, dus na 1 min flink regenen lagen er plassen op de banen waar je bang van werd. Beetje jammer!
Verder heb ik in die week vrij weinig spectaculairs gedaan, dit ivm mijn vermoeidheid.
22-sept t/m 24 sept Ja vandaag was het dan zover het weekend was begonnen. Vandaag begon de dag goed met een potje tennis. We verzamelde bij onze tennisclub in kaapstad en tja het was weer raak het regende:( we zagen dus onze tennisdag al voorbij gaan. We belde de club waar we naartoe moesten of het daar ook regende... Nee het zonnetje schijnt hier kregen we te horen. Dus wij met z'n 5en in een Saab cabriolet 160 over de snelweg en gaan met die banaan! Eenmaal aangekomen scheen de zon inderdaad erg flink. Vandaag stond er voor mij een dubbel en een mix op de planning. Mijn dbbel ging belachelijk slecht maar het was goed genoeg en deze konden we binnen halen. Na een pauze begonnen we maar met de mix. Ik weet niet hoe het kan maar ik speelde goed, me mond stond er zelfs van open.. Dit was een moeilijke en lange pot met 2 tiebreaks en een 3e set. Maar ondanks dat hadden we deze gewonnen! Dit moest ik dus vieren die avond. Dus die avond zijn wwe met een heleboel gasten van het hotel waar ik verblijf wezen stappen. En tja dit was weer ouderwets gezellig.
23-sept Vandaag was het een uitrust dagje voor mij! Ik moest weer even bijkomen vand e week maar ook van de dag daarvoor. Vandaag heb ik dus lekker uitgeslapen en verder een beetje bank gehangen en films gekeken.
24-sept Vandaag was het dan zover de eerst afrikaanse PUBLIC HOLDAY voor mij! het was namelijk de nationaal Braaidag, oftwel veel mensen hebben vrij en gaan bbqen. Dus ik heb ook vandaag lekker uit kunnen slapen en ik heb geporbeerd om vandaag de eerste zwembad duik in 2 maanden te proberen.... Niet voor herhaling vatbaar. Koud, koud dat het was ik begon bijna te denken dat ik een meisje was! Pfoe... Na deze verkoelende duik ben ik maar gauw in bad gaan zitten en ook deze avond hebben we er een lui film avondje van gemaakt!
25-sept Tja en daar zit je dan weer, op je stage. Ben wel uitgerust dus ik kan deze week weer voor de volle 100% vlammen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nick

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 15295

Voorgaande reizen:

21 September 2016 - 01 Februari 2017

Stage in Australië

30 Juli 2012 - 28 Januari 2013

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: